۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱

در محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی؛

کودکان بجنوردی با فلسطینیان همدردی کردند

کودکان بجنوردی با فلسطینیان همدردی کردند

بجنورد_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از برگزاری برنامه همدردی کودکان بجنوردی با فلسطینیان خبر داد.

فرهاد آقابیگی در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری ویژه برنامه همدردی کودکان و نوجوانان بجنوردی با کودکان فلسطینی در مرکز خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وقایع اخیر در نوار غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان و نوجوانان در این منطقه، جمعی از کودکان و نوجوانان بجنوردی با حضور در غرفه حمایت از کودکان غزه در محل نمایشگاه بازی و سرگرمی کانون پرورش فکری ضمن شرکت در کارگاه‌های معرفی وقایع و کاردستی، پرچم کشور فلسطین را ساختند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در این برنامه گفت: شرکت کنندگان در این برنامه با بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی در زیرپا گذاشتن حقوق کودکان آشنا شدند و ضمن ابراز ناراحتی و همدردی، از شهادت کودکان و نوجوانان فلسطینی که در روزهای اخیر به دست رژیم اشغالگر اسرائیل به خاک و خون کشیده می‌شوند پرچم فلسطین را ساختند و جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: قصه گویی، دل نوشته و رنگ آمیزی تصاویر کودکان فلسطینی از دیگر برنامه‌ها در این غرفه بود و در پایان این مراسم از دو کودک فرزند شهید مدافع حرم و مرزبان تجلیل شد.

کد خبر 5915586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha